Van de eerst obstakels tot zingende bartenders

9 april 2018 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Terwijl Tessa en ik wachten op onze laatste binnenlandse vlucht onder het genot van zingende bartenders is het tijd voor een korte update want man o man wat is er al veel gebeurt. Eerst koffers die te zwaar waren en dus opnieuw open moesten. (Applaus voor mezelf met een backpack van 15kg precies!!) Maar toen we eenmaal onze eerste vlucht achter de rug hadden en in Parijs aankomen voelde het toch wel echt en zijn we dan ook echt begonnen met z'n drietjes. Nu hoor ik je denken : ' Drie??' Ja drie! Want bij het boarden in Parijs kwam het tweede, nogal grote obstakel .. Emma kon vanaf daar niet met ons mee naar Zuid Afrika. Iets met papieren omdat ze nog een minor is, wat eigenlijk ook niemand geloofde aangezien Tessa en ik allebei 1.65 zijn en Emma toch minimaal 15 centimeter groter.. Met ons beste Engels toch nog geprobeerd om Emma mee te krijgen maar dat kon echt niet. Tessa en ik moesten toch echt gaan boarden. Emma hoopt nu over 2 dagen bij ons aan te sluiten maar moet nu helaas nog even wachten in Paris.
Na een 10,5 uur lang durende vlucht zijn we nu bij onze gate beland en hopen over een uur de laatste vlucht richting Port Elizabeth te maken. Laatste loodjes en dan gaat het echt beginnen!

Liefs,

1. Annemieke:
    Veeeeel plezier
  2. Tanja:
    9 april 2018
    Succes Noa! Op je reis wordt je backpack gevuld met belevenissen. Geen kilo teveel!
  3. Irma:
    9 april 2018
    Heel veel plezier en maak veel mooie herinneringen. Xx
  4. Bri:
    10 april 2018
    Hopelijk verloopt de rest allemaal vlekkenloos! Veel plezier lieverd! Ik kijk uit naar je volgende verhaal 😁
  5. Bas:
    11 april 2018